utorak, 17. srpnja 2012.

Neobične izreke o hrani

"Ljubav je vatreni zaborav svega drugog." Igo

"Sretan je onaj čovjek koji se sa zadovoljstvom pronalazi u buđenju, prepoznaje se onakvim kakav želi biti." Valeri

"Što ja imam dobar vid: bez naočala vidim sve svoje snove." Houp

"Žene nas vole zbog naših nedostataka. Ako ih imamo dovoljno one će nam sve oprostiti, osim našeg intelekta." Wilde

"Ne, ja tako vatreno ne ljubim, ljepota tvoja ne blista za mene, u tebi svoje prošle patnje ljubim i mlade svoje dane izgubljene." Ljermontov

"Nije lud onaj koji je izgubio razboritost, nego onaj koji je izgubio sve osim razboritosti." Lilijenkorn

"Pesimist je onaj koji između dva zla izabere – oba." Bernar

"Žene nas vole zbog naših nedostataka. Ako ih imamo dovoljno one će nam sve oprostiti, osim našeg intelekta." Wilde

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

"Ljubomora se uvijek rađa sa ljubavlju, ali i ne umire uvijek sa njom." Schopenhauer

"Umjetnost traži žrtve, a žrtve umjetnosti traže – kompenzaciju." Lenče

"U višem smislu reci život muškarca je slava, a život žene ljubav." Balzak

Sretan je onaj čovjek koji uspije živjeti u sadašnjosti. Paulo Coelino

"Čovjek kome se niko ne sviđa mnogo je nesretniji od onoga koji se nikome ne sviđa." Mirabo

"Sreća pripada onima koji su dovoljni sami sebi." Aristotel

"Učini sve da upoznaš, a ništa te upoznaju drugi." Farel

"Žena vidi duboko, muškarac daleko." Grabe

Nekad sam bio neodlučan…. A možda i nisam?

"Ljubav ćete malokad pronaći u razmetljivi postupcima. Ona se najčešće razotkriva u tihoj riječi ili nježnom osmijehu." Stuart i Linda MacFarlane

"Sama borba da se stigne do vrha dostatna je da ispuni ljudsko srce. Sizifa treba sebi predstaviti kao sretnog." Camus

"Nije velik onaj čovjek koji mnogo zna, nego onaj koji je mnogo razmišljao." Remark

"Tajna mog uspjeha kod žena je jednostavna: ljubio sam ih. A žene vole ljubiti." Rubinštajn


Top izreke: poslovice i izreke, smijesne bosanske izreke, mudre misli o prijateljstvu, izreke o glazbi, najljepše izreke, zanimljive izreke, sudbina izreke

Nema komentara:

Objavi komentar